Tiden har inte räckt till

publicerat i Allmänt;
Två små som tar all tid i världen. Livet rullar på som vanligt. Isak är överallt och Aisha hittar på bus och försöker dra med honom i sina hyss haha! Älskade små liv, dom förgyller mina dagar. Idag fick jag lång sovmorgon och kaffe på sängen av min fina Putte. Sedan åkte jag och tränade och påväg hem köpte lek lera till Aisha och två träningslinnen till mig :) Putte lagade hemmagjorda hamburgare inklusive allt, mums! Imorgon börjar jag som gymvärd på Friskis ser fram emot det verkligen. Nu ska jag Nanna kudden ciao ciao 
Busfrö


Min solstråle 
Dom leker bra ibland bara Hahaha 

Hellokitty gör Aisha lycklig 
Mamma pappa och alla mina syskon lägg märke till att ingen tittar i kameran Hahaha 
Mamma och Aisha 
Hello Kitty överallt 
Hemma hos min vän Lena 

Kommentera inlägget här :